Hanımlar hepinize ayrı ayrı imrendim.. bizimki de gündüz 5 dk 10 dk şeklinde uykularla geçiyo ben de ağlıyorum sürekli allaha yalvarıyorum bebeğim uyusun diye… ne diyeyim yorgunum işte cildim stresten dalga dakga kırmızı artık uyusun ya uyusun bika dert vermesin allah ama tükendim neşem sıfır