DurubebekElif benim oğlumda gün içinde toplasan 4 saat anca uyuyordur. Gece 10- 11 gibi gece uykusuna geçiyor. Her iki saatte bir emmek istiyor. Sabah 8 de de kesin bir sekilde uyanıyor. Ben zeka kartlarını karşısına dizip yüzüstü yatırıyorum. Onları anlatıyorum, sevdiği çıngırak oyuncaklari konuşturuyorum, şarkı söyluyoruz, dans ediyoruz. Akşama pertim çıkıyor 😂😂