Derin_Deniz bende mama kullanıyorum mama kullandığımız için su gerekli mi diye sorduğumda doktorum gerek yok dedi,sonra pamukcuk olduk her mamadan sonra bir kaşık su ver ağzında süt kalmasın dedi tabi doktoru değiştik 😂 ama suan su veriyorum ağzının içi çok kötü oldu azıcık bişey verebilirsin Sudan zarar gelmez ama daha çok küçükmüş pamukcuk oluşmadıysa bir süre daha bekle çünkü Bebişin çok küçükmüş midesini gereksiz yere suyla doldurmaya gerek yok onun yerine bir damla süt bir damla mama girse karr