Byzbyz1 işte her şeyin ölçüsü çok önemli 😔 benim sütüm hep vardı ama ilk 3 ay o kadar çok gaz sorunu yaşadık ki emerken sancı giriyordu memeyi bırakıyordu sakinlesincede geri memeye gelmiyordu 😒 süt vardı bebem ememiyordu sonra baktım çok kafama takıyorum kiloyu dedim sağlıklı bir kızın var az çok Allah’ın gücüne gider öyle takarken zaten tak sütüm azaldı