Byzbyz1 doktorunuz verin demediyse ki bu kilo alımı bence gayet iyi hiçbir doktor mama verin demez. Bebekler sadece açlıktan huysuzlanmaz ki bir de 3 aylık daha gazı vardır , uykusu vardır , bir şeyden rahatsız olmuştur vs vs uzar gider bu liste. Doktorum bana çok net bir şekilde bu aydaki bebekleri aç kalsa kimse susturamaz demek ki doyuyor demişti. Anne sütünü hiçbir şey tutamaz mamaya alışmasın yavrucak. Bol bol sıvı tüketin , sütüm benim de sanki 3. Ayda bir acabalar olmuştu ben de o dönemde bestlak kullanmıştım inanılmaz farkını hissettim 🙏🏻 öğün atlamadım, bol su içtim , tahin pekmez, tahin helvası süt yapıcı ne varsa Allah ne verdiyse giriştim 🤣