Mommiraclee Eslimebrar ben kesfkm bir kere icim gitti cok agladi pilli torpu aldim icindede yasina gore torpu basliklari var suan isimi goruyor rahatsiz olmuyor sesinden falanda anlamiyor bile
Ahsoka Eslimebrar ince kaş makası ile kesiyorum ucu biraz kıvrımlı olduğu için de kolay oluyor. Yenidoğanlen iki defa kanatmıştm tırnak makasıyla. Kaş makasına geçiş yaptım çok daha kolay ve hızlı, sıkıştırma tehlikesi daha az.
zynphl23 Eslimebrar pilli törpü kullanıyorum kenarlarınıda makas şeklindeki tırnak makası ile temizliyorum ama cok cabuk uzuyorlar pilli törpı iş görür bence gecenlerde indirimdeydo bakabilirsiniz https://ty.gl/smobkcm4op
EyleM123- Eslimebrar pilli tırnak törpüsu on numara diyorum ne korku ne panik can da yakmıyor kesinlikle tavsiye ederim ;)
Jadewinder Eslimebrar chicco nun makasını kullanıyorum ve ben de çok korkuyorum. Hatta 2 kez kanattım biraz derin keserek . Ama yapmak zorundayım yoksa uzuyor çok sivri hem kendi canını acıtıyor hem benimkini. Biraz uykuluyken yapmaya çalışıyorum.
-Ozge- Eslimebrar Babyjem bebek bakım seti almıştım içinde makas şeklinde olan ile kesiyorum doğduğundan beri çok şükür hiç sorun yaşamadık ilk bebeğim olmasına rağmen doğduğundan beri kendim kestim
SeverusSnape Eslimebrar wee baby makas kullanıyorum. Hiç zorlanmadım bu zamana kadar. Küçükken uykusunda kesiyordum, şu an duştan sonra kesiyorum duruyor çünkü. Kestikten sonra kolonya sıkıp krem sürüyorum.
Elifdurhann Eslimebrar pilli olan efsane ben ilk başta almadan sesinden çekinmistim korkar diye ama hiç öyle çok ses çıkarmıyor ve torpuluyorum hep aylara göre renklendirmisler açıkçası ben diğer renkleride kullandım cani acımadı hiç
Kuzularinanasi Eslimebrar yoo gayet rahat kesiyorum valla dogdugundan beri.ee tabi keserken rahat durmuyor bazen ama bi sekilde dikkatini cekicek bisey verirseniz eline kolay.bebeklere gore kucuk tirnak makasi kullaniyorum oyle markali bisey degil bebedordu sanirim