Eslimebrar Kızlar siz bebislerinizin tırnaklarını keseken korkuyor musunuz? Ben çok korkuyorum derin kesicem diye. Birde hangi marka tırnak makası kullanıyorsunuz ?
benaslindayohum Eslimebrar normal bizim kullandığımız gibi olan tırnak makasına hala geçemedim, ip kesmelik gibi olan makasla kesiyorum hala onda bile uf uf diyor kızım 23 aylık we babynin set olarak almıştım tarakları ateş ölçeri içinde olarak
acimavi Eslimebrar normal makas şeklinde olan tırnak makasıyla kesiyorum, 3 yaşına yaklaştı hala aynı. Küçükken daha çok törpüyle kısaltıyordum, her seferinde makas kullanmaya cesaretim olmuyordu, törpüleyebilirsiniz, az da olsa kısaltır tırnaklarını
Denizege35 Eslimebrar “Eslimebrar”#p25601527 cok zorlnıotum bnde 4 aylık oğlum hep ellerni cekıo kesemiorm
Gunes789 Eslimebrar ben ikinci kez tırnak makasıyla keserken etini sıkıştırmışım öyle bi ağladı ki aklım çıkmştı😣 hemen yuvarlak pilli törpüler varya görmüşsünüzdür ondan aldım. 5aya kadar onla yaptım şimdi biraz gücü az kalıyor tırnakları da büyüdü önce tırnak makasıyla kesiyorum(bebedordu galba) sonrasnda törpüyle kenarlarını düzeltiyorum.
RobinScherbatskyy Eslimebrar bekarken 7 sene kedi baktım kedimin tırnaklarını hep düzenli ben keserdim bilen bilir ne kadar zor olduğunu😀 kedinin tırnaklarını kestikten sonra bebek tırnağı hiç bişey gözümde korkmadım hiç tırnak makasıyla çıt çıt kesiyorum. Birazda soğukkanlıyım ondan da olabilir korkmadım hiç😀
Deniz1709 Eslimebrar ben ilk kestiğimde azıcık canını yakmıştım oturup ağlamıştım sonra da 😞 sonra bir daha öyle bir durum yaşamadık. Wee marka küçük bizim kullandığımız tipteki makaslardan kullanıyorum. Ben daha rahat ettim bununla
Keremikobayky Eslimebrar e bebekteki wee baby tırnak makasını kullanıyorum. Özellikle yeni uyanıp emmişkenki hafif mayhoş zamanları tercih ediyorum
Mamaaaaa Eslimebrar Her tırnak kesmede ömrümden beş yıl gidiyor kan ter içinde kalıyorum uyuduğu zaman birde fön sesi açıyorum anca öyle kesiyorum kızım 4 aylık bi kere eşim bi kere annem bi kere ben keserken etine dokundu kızardı falan kesmedikte canı acıdı o yüzden çok zor benim için tırnak kesmek, normal tırnak makasiyla kesiyorum dediğim yöntemle
Hilalperi Eslimebrar küçük bir tırnak makası aldım bebeğim premütüre doğdu dip kısmına yaklasmadan kesiyorum ucundan kısaltma oluyor uzayan hangisi ise tekrar kesiyorum bebeğin elleri açık olacak dedi doktor beyin gelişimi için yüzünü yırtıyordu
SCerenY Eslimebrar ben çok korkuyordum o yüzden elektrikli törpülerden aldım aşırı rahat hem de etine değse bile acıtmıyor. 1 yaşında doğduğundan beri hep onu kullandım
Poly-ana Eslimebrar Ben şu yuvarlak tırnak törpülerinden aldım ilk doğduğunda onu kullandım ama oda köşelerini bıraktı bende tırnak makasına geçtim webaby sanırım ilk keseceğimde aldım elime parmaklarını hareket ettirdikçe korktum bıraktım ertesi gün dedim alışman lazım hadi bismillah bir girdim mis gibi oldu☺️
Erva_733 Eslimebrar pilli yuvarlak törpü makinesi kullaniyorz simdilik. Gayet memnunum. 1yasina kadar kullanirim herhalde . sonrasinda sevi baby nin minik tırnak makasıni kullanmaya basliycam tutuşu cok rahat tavsiye ederim . Set şeklinde almistim ben
Ezelaysen Ayni sorun bendede var hatta bugun keseyim derken azcik derisine geldi biraktim okadar cok hareketli ki resmen terler akiyo kesmeye calsiirken
Bambileo14 Wee baby diye bir marka eşim almış tırnak makasını. Onla kesiyorum. Normal makas şeklinde olan da var ama onla yapamam diye direkt bizimki gibi olanla kesiyorum bebeğim 2. ayı bitti 4 kez falan kestim. Uçlarını alabiliyorum ama derinden kesmiyorum korkuyorum bende ama mecbur yüzünü çok yırtıyordu..