MaviBoncuk_ yok benim ki uyanmıyor bir kaç kere babası uyandırmış çok kızmıştım asla gece uykusunu bölmeyeceksin diye ne olursa olsun ağlasa bile yatağa almak yok. Dün dediğimi kendim yaptım 5 de uyandı mama yapayım derken yatağa bıraktım beni görsün karşıdan uyumuş kalmış mesela. Geri mamasını verdim uyudu sabah 6.30 tak tak ses beşiği sallıyor jdjdjd 😂😂 ama bugün 5.30 da gece uykusuna yattı sabah erkenden kalkar bende sen gibiydim ooo akşam kaçta yatsa sabah aynı saatte uyanır diye de her gün birşeyler değiştiriyor artık 6 aylık olacak tuhaf garip huylar edinmeye de başladı. Şaşırıyorum bir gün birşey desem ertesi gün başka birşeyi çıkmaya başladı. Uyku da problem yok 9.31 de asla ayakta olamaz ilk kızçeme hayranım 5 yaşında hala 9.30 demeden uyur öyle alıştı öyle gidiyor.