MaviBoncuk_ bana da hep öyle dediler ama 3 ay kimseyi dinlemedim uyuduğunda çıt çıkarmadık evde. İlk 3 ay kendilerini hala anne karnında hissediyorlar, herşey onlar içni yabancı, korku verici olabilir. Empati kurmak gerektiğini düşünüyorum bebekle, biz bile seste uyuyup uyanınca dinlenememiş oluyoruz, yazık değil mi onlara diye düşündüm. Şimdi 3,5 aylık oldu, vermeye çalıştığım güven duygusunu aldığını düşünüyorum. Artık yavaş yavaş müzik açıyorum uyurken spotify’da Baby Sleep diye çalma listeleri var sakin müzikler. Tv sesi de bazen odasına gittiğinde uyanmıyor. Bebeğinizi en iyi siz tanırsınız, kendini ne zaman güvende hissederse bazı şeyleri o zaman denetin bence♥️