Birtugbaaaa Merveahmettoprak özelde doğum olduysa haberleri olmuyor sanırım saglik ocağının ben doğum yapınca hemşiremize haber vermiştim oda hemen gün belirleyip çağırmışti sizde bilgi vern sonrasında zaten saglik ocağı her ay cagiriyor aşı ve takip için
zynp-1994 Merveahmettoprak nasıl takip etmediler sağlık ocağından ben doğduğunu bildirdik o gün geldiğinde kaç defa aradılar getiriyorsunuz değil mi diye hemşiresi orda benden daha çok takip ediyor 😅
Derencikk Merveahmettoprak biz de 12 günlüğüz aynı durumdayiz ama bebeğim çok uyuyor uyandırmakta zorlanıyoruz
09dilek Merveahmettoprak çok çok normal çişli bezi oluyorsa hatta emdikçe sütün de olur mamayı da bırakırsın
zynp-1994 Merveahmettoprak hmm ben bildirdim şimdi aşı veya takibi olduğunda söylüyorlar hatırlatıyorlar o gün de bana