irmarose livanurvealpinannesi61 sarılık olduğu için değil aksine kilo kaybettiği için mama başladım,sütüm hiç bir zaman 20 cc geçmedi ki mamaya başlamaya da kendim değil iki farklı doktora danışarak onların önerisiyle başladım
livanurvealpinannesi61 irmarose kilo kaybı var ise mama başlanır zaten aksini söylemedim canım ama çoğu doktor sadece sarılığı var diye mama başlatıyor..