kizimveoglum34 Kızlar bebeğim 10 günlük sütüm geliyor ama ek olarak mama kullanıyorum geceleri 1 kez siz ne zaman başladınız mama kullanmaya çok mu erken başladım🙄
M-B kizimveoglum34 sütün yetiyosa neden mama veriyosun ben işe başlayacam mamayada alışsın dedim 3 aylıkken başladım mamaya şimdi altı aylık meme emmiyo desem yeridir . Verme bence sonra hep o mama tokluğunu isteyecek. Ben çok pişmanım
livanurvealpinannesi61 kizimveoglum34 neden mama veriyor sunuz ki. Doktora danıştınız mı. 1 ay takip edilir gerekirse mama başlanır zaten. Ben mama vermedim oğluma doğduğunda.
Ygmrry kizimveoglum34 ben 5. Gün başladım 37. Gün hala mama ve anne sütü devam ediyorum bebeğini en iyi sen tanırsın erken gibi düşünme. bebeğimle aramda kan uyuşmazlığından sarılık olur demişti doktor git gide kilo kaybı olmuştu ve başladım
nejvavin Ben de 3.günü başladım sütüm azdı sarılığı artmaya başladı doymadığı için hem emziriyordum hem de mama veriyordum şu an 3 aylık olacağız hala devam hem emziriyorum hem mama veriyorum
kizimveoglum34 livanurvealpinannesi61 Ay ne seversiniz yargılamayı bi siz bilgilisiniz zaten biz değiliz doktorumuz hipp ya da sma yı önerdi zaten ona danışmadan neden mama alayım ya sadece minimumda tutmak için elimden geleni yapıyorum tek derdiniz laf sokmak olmuş
livanurvealpinannesi61 irmarose oğlumun sarılığı 55 gün sürdü hiç mama vermedim. Sarılık oldu diye mama başlanmaz yenidoğan her bebekte sarılık olur. Kilo alımında sorun var ise mama başlanır.önemli olan kilo alımı ve bez sayısıdır.
livanurvealpinannesi61 kizimveoglum34 ben size laf sokmadım bebek doğduğu gibi bebeğe mama başlanmaz önce takip edilir 1 ay kilo alıyor mu bez sayısı yeterli mi gerekirse mama başlanır. Bebek sarılık olur bu normal bişey sarılık oldu diye bebeğe direk mama vermek yanlış. Benim oğlum da sarılık oldu doktor mama verme bol bol emzir dedi. Bazı doktorlar bebek doğduğu gibi mama başlıyor malesef.
kizimveoglum34 livanurvealpinannesi61 Gün içinde anne sütü gece 1 kez mama veriyorum 😞pazartesi kontrolümüz var umarım düşmüştür sarılık teşekkür ederim
irmarose livanurvealpinannesi61 sarılık olduğu için değil aksine kilo kaybettiği için mama başladım,sütüm hiç bir zaman 20 cc geçmedi ki mamaya başlamaya da kendim değil iki farklı doktora danışarak onların önerisiyle başladım
livanurvealpinannesi61 kizimveoglum34 sarılık zamanla geçiyor benim oğlum da sarılık oldu 55 gün sürdü. Doktor kesinlikle mama vermek yok sütün yetmezse verirsin bol bol emzir demişti. 55 gün sonra geçti. Bol bol emzirin geçer.