Arenim_ Sevgiasilturk benim bebeğim de 12 günlük ilk 2 gün aynısını yaşadım doktor ısrarla mama verdirtmedi. Zaten sütüm de çok az geliodu ve sarılık oldu. 3.gün mama vermeye başladım. Anca öyle atlattık sarılığı. Doktora kalsa daha aç kalcaktı çocuk. Şimdi mama ve anne sütü devam ediyorum
Sevgiasilturk Arenim_ ben de doktor sormadan mama vermek istemedim dün mama aldık vermeye başladım, birde mememi sağıp şırınga ile içirmemi önerdi ama bu defa da sanırım şırıngaya alıştı çok emmiyor 🤦♀️