Sevgiasilturk Merhaba 1 günlük anneyim programı yeni indirdim, bebeğim sürekli uyuyor emzirmeye çalışıyorum uyanmıyor sarılık olmasından korkuyorum ve sürekli uyuması beni tedirgin ediyor, önerebileceğiniz birşey var mı nasıl uyandırıp emzirebilirim?
-Ozge- Sevgiasilturk oncelikle hayırlı olsun sağlıkla büyütün inşallah. Çorabını çıkarıp ayağını hafifçe sıkın en sevmedikleri şey buymuş bebeklerin hemen uyanıyorlar 🙂 ben o şekilde uyandiriyordum hemşire ve doktor öyle demişti
Emuleys Sevgiasilturk Kulağından rahatsız oluyor benimki , babası gibi belki sizinde bebeğiniz kulağından rahatsız olur
Bir-prens-annesiii Sevgiasilturk bizim bebişde sarılık vardı ve asla uyanmıyordu ne ayağından ne burnundan ne gıdıklamadan hiçbir şekilde rahatsız olup gözünü açmıyordu ebe altını aç demişti altını açınca hemen uyanıyor korkmayın üşütmez emmeye başladığında bacaklarına ince battaniye örtersiniz
Goknurrrr Benim bebeğimde 2. Ve 3. Gün hiç uyanmıyordu sarılır başlamıştı üstünü soyuyordum üşüyünce emiyordu altını açıyordum sağıp kaşıkla veriyordum ve ocak doğumlu kızım allaha şükür hasta olmadı zaten kısa süreli sarılık olması çok kötü o yüzfen bir şekilde yapılması lazım