-SweetPanda- Nedir bu emzik merakı 😂 Tutmazsa tutmasın bir şekil büyüyor çocuklar, benim oğlum 7 aylık emziği hiç aramadım , illaki olsa kolaylığı olurdu ama böyle de geldik bu zamana. Gerçi ilk doğduğunda tutmuştu ben kıyamadım da vermedim 1 aylıkken veririm dedim, sonra da tutmadı zaten.