Kızım 3 buçuk aylık doğduğundan beri emzik tutmuyor bilerek midesini bulandırıyor bütün emzikleri denedim kauçuklu, kauçuksuz. Emziği nasıl alıştırabilirim sizlerde aynısını yaşadınız mı yaşadıysanız naptınız nasıl alıştırdınız. Şimdiden çok teşekkür ederim Annişler💕