NmalkoC karavan fikri bizde de var, ama ilerleyen dönemler için. Çalıştığım şirket senede bir kez yurtdışına ailecek bilet alıyor. O imkanları kullanarak yurtdışına çıkmaya çalışıyoruz. Aklımızda ümreye gitmek var, ona biletimizi kendi paramla alacağım inşallah. Diğer bilet hakkını da Arjantin için kullanmayı düşünüyorum. Fikriniz için çok teşekkür ederim. Karavanla uzak yerlere gider misiniz? Çalışıyorsanız karavanla tatil planını nasıl ayarlıyorsunuz?