@“basakhanim34”#p25597020 gerçekten fikir için açtım. Ben de bir zamanlar asgari ücrete çalıştım ve birileri benden çok kazanıyor diye içimi içimi kemiremedim ki. İçim fesat olmadığı için Allah rızkımı arttırmış diyelim. Çalışıyorum, kazanıyorum çok şükür. İlk defa hayatımda böyle bir şey yaşıyorum. Müsriflikte yapmak istemiyorum, zenginler ve ünlüler gibi saçma sapan harcamalar da içimden gelmiyor. Makul bir şey olmasını istiyorum. Zaten kararımı verdim, hayvan barınağına bağış yapacağım ve depremzede anneye yardım edeceğim. Beni artık maddiyat ve eşyalar mutlu etmediğiniz farkına vardım.