Niloya21 1-2 kez tuvalete işemeyi deneyimledikten sonra aklında taşlar oturuyor ve herşey hızlı gelişiyor, konuşmasına gerek yok inanın bişey istediklerinde kesinlikle sinyal veriyorlar, sabır ve istikrar lazım, istisnasız her sabah kendimden önce onu tutup sonrasında kendim yapıyorum, rutine döndü bu iş, ne yapılacağını bilip ayarlıyor artık kendini😄
Şimdi öğrenmeside mecburi değil dediğim gibi ben 6.aydan beri çook çoook yavaş giriş yaptım ve aylar sonunda bu noktaya geldik. Zaman alsın yeterki sağlıklı iletişim olsun🥰