Niloya21 ben bebeğim 6 aylık olduğundan beri düzenli tuvalete tutuyordum, ben ve eşim hiç tuvalet olayını gizlemedik hep bizi izlemesini sağladık. Her sifonu çekişimizde bay bay diye seslendik, 1-2sadece tuttum, tam pes etmek üzereydik ki sonra tuttuğumda tuvaletini yaptı ve ben çok pozitif tepkiler vererek onun mutluluğumu görmesini sağladım. O günden beri ne zaman tuvalete tutsam ıkınıyordu, çoğu kez de yapıyordu tuvaletini. Ardından kendisi el sallıyordu aynı bizim gibi. Bazen tutarken ayaklarını ileri geri sallıyodu buda benim için istemiyorum işaretiydi. Böylece aramızda bi iletişim gelişti. 15 aylıkken gece bezlerini kuru bulmaya başladım sabah, onu tuvalete tutmamı bekliyormuş, her tuttuğumda gece boyu yapmadığı çişini yapıyordu bolca. Şuan 18 aylık. %50 wc %50 bez kullanıyoruz. Tabiki dışarıda olduğumuzda, meşgul veya başka yerlerdeyken bezine de yapıyor, ben bana söylemesini beklemiyorum şimdilik, ama her tuttuğumda yaptığı tuvalet benim için bez tasarrufu oluyor, ayrıca bu işin tuvalete yapıldığını öğrenmiş oldu. Kendini ne zaman hazır hissederse o zamanı bekleyeceğim çünkü artık temelimiz var. Bence sizde şimdiden ona bolca örnek gösterin, sizi taklit etmesini sağlayın, her wc gidişinizde ben tuvalete gidiyorum çiş yapıcam, yaptıktan sonra alkış ve baybay, ardından sifon sıralamasına alıştırın.
Sevgiler♥️