gokalpkus Ataalp2 benim oğlumda bugün 5aylık oldu keşke 3 defa kalksa 😁 dün gece beşiğin yanında uyuya kalmışım eşim kaldırdı yerden gecede 5 6 defa kalkıyo bi kaç gündür bencede normal
gokalpkus Ataalp2 evet eli sürekli ağzında eline neversek dişlerine sürüyo doktorumuzda dişleri yer yapıyo ama 1 2 aya anca çıkar dedi bilemiyorum valla erken çıkıyoda olabilir dediğin gibi
Ataalp2 gokalpkus bızımkide öyle sen kötü donem ben bulsa ağzında file emzikler var ya ona elma armut koyup verıyorum bende
Demetefe Ataalp2 benim oğlumda gece saat başı uyanıyor aç olduğundan sanmıyorum gelişimi baya iyi çünkü(4 ay 29 günlük ) En uzun uykusu üç saat sürüyor
Demetefe Ataalp2 hayır mama vermiyorum sadce anne sütü. Sütün yetiyorsa sende verme bebekler sonra kolaya alışıyor. Sabrediyorum işte bende uykusu gecelere