Yalpp Muallaaa o sizin tercihiniz isterseniz normal hastahane yede gidebilirsiniz kan değerlerinize bakarlar sizin sevip sevmediginiz şeylere göre diyet hazırlarlar hem sütünüz azalmaz hem kilo verirsiniz☺️
Canselasr Emmosch keşke bende kilo alsam istiyorum 40 la hamile kaldım 61 le doğuma gittim doğumdan 1 hafta sonra 55 e düşmüştüm 8 ay oldu doğum yapalı daha demin tartıldım 44 ı’m malesef
Hbk1122 Emmosch bazı merkezlerde yağları dışarıdan yakıyorlar herhangi bir işleme gerek kalmadan bir arkadaşım balık etliydi bu yöntemle kalmış cöp gibi.. midem kabul etmiyor artık diyo bir araştırın isterseniz
Emmosch @BirAlparslanAnnesi evet öyle bi diyetisyene ihtiyacım var 🙃 diyette olduğumu bile anlamayayım 🤪
Emmosch @Deletedmom_123 işte evet bebeğimin rızkını da azaltmak istemiyorum,zaten musluk gibi akmıyor ki ,ufaktan tatlıyı kessem yada biraz yürüyüş yapsam az çok belki biraz farkeder 🙏
Emmosch @Canselasr herkesin derdi farklı 🙄ben en son ne zaman 40 lı kilolardaydım onu hatırlamıyorum bile ,herhalde ilkokul falandı 🙈🙈
Eslem33 Ben niye cocukla kilo alamiyorum 70 misle hamile kaldim 69 la doğurdum 60 kiloya düştüm doğurduğum gibi hic alamadım daha kızım beni cok yoruyo kilo alamiyorum ama yiyorumda yalan değil
Emmosch @LilyaBn ya ne güzel yazmışsınz elinize sağlık 😌 hem beslenme için hemde motivasyon için yazdıklarınız çok hoşuma gitti ,uygulayacağım🙏
Emmosch @KaganAras23 biliyorum Ergin Kırbaçı,adamın posasını çıkartıyor 🙃🙈ben spordan nefret ediyorum ya yürüyüş severim bir tek onda da bebeğim var diye çıkamıyorum havalarda bi düzelmedi onu da arabasına koyup yürüsem ne güzel olacak
KaganAras23 Emmosch Evet bende geçen sene başlamıştım şimdi de bı başlamak için kalkıyorum sonra bacaklarım güçsüz olunca birakiveriyorum 🤦🏻♀️Ama kararlıyım inşallah baslayacam bı yerden 😂
Merve0227 Emmosch amaann çıkarma sende boşver ben asla çıkarmadım çıkaramamda ama koca bir dilim pasta yemiyorum da küçük bi dilimcik yiyorum mesela 🤣
Aysee_38 Emmosch sütün için gereken neyse onları ye aşırıya kaçma. Yoksa devamı gelir. Bide suan süt veriyorsun sakın kesme boğazını. Ben sütü kesince basladım diyete. Şuan diyetisyen eşliğinde gidiyorum. Verirsin sıkıntı stres yapma. Cocugun daha önemli. Bende 83 le doğumdan cıktım 80 de takılıp kalmıştım. Süt kesildi sonra baktım kendim veremiyorum diyetisyen eşliğinde vermeye başladım şuan 75 im
KaganAras23 Emmosch gerçekten en etkilisi o oluyor canım azmedince oluyor ama şu an için erken benim için en az 5-6ayljk olmasını bekliyorum bebeğimin aralıklı oruç vs.yapcez biseyler aslında grup kurup birbirimizi motive etsek harika olur
Emmosch @Aysee_38 evet doğru süt daha önemli,zaten geçici bi dönem,onda da çocuğumun rızkını azaltıp vicdan azabı çekmek istemem,akşam çay yanı tatlıları azaltsam o bile iyi gelecek biliyorum ama uygulamada sıkıntı oluyor 😁