6 ay önce doğum yaptım, 75 ile hamile kalmıştım,90la doğuma gittim,çıktıktan 1 hafta sonra 82 ye düştüm ama benim 💩 boğazım durur mu,helvaydı bozaydı şerbetli tatlıydı süt yapsın diye yedim de yedim ,bir de aniden açlık bastırıyordu yada tatlı krizi,resmen ağzıma tıkıştırıyordum yiyecekleri,2 gün önce tartıldım yine 90 olmuşum ,çok üzüldüm , sütü de azaltmadan ne yapabilirim,protein ağırlıklı beslenenler ne yiyorlar ,yardım edin a dostlar şu şişkoya 😛