Benisahtesevme2 inanın sanırım biraz bebişlerin mizacıyla alakalı. Vurma davranışı ben hiç yaşamadım mesela hiç bilmiyorum. Bugün bir arkadaşım aradı 2yaşına girecek bebeği, neredeyse ağlayacaktı çocuğunun davranışlarına 😢 o da çok ilgili bebeğiyle, bir de çalışan bir anne. Resmen çocuğumun vurmasına çırmalamasına izin veriyorum diyor izin vermezsem kafasını vuruyor oraya buraya, eline geçeni fırlatıyor vs diyor. Ve bu ailede şiddet vs asla yok. ses yükselterek dahil konuşmazlar. Yani bazen bu geçiş süreçleri bazı çocuklarda sanırım çok zor geçiyor. Allah kolaylık versin hepimize🙏Çocuk büyütmek her türlü zor çok emek veriyorız çok fedakarlık yapıyoruz🙏Allah sağlıklı mutlu büyümelerini nasip etsin canları sağolsun❤️