Tiredmomy Bilemiyorum sadece tavsiye edebilirim ya da sizde yapıyorsunuzdur belki ama çocuktan çocuğa değişiyorda olabilir. Benim kızımda 3yaş 1aylık. Ne 2 yaş ne 3yaş sendromu yaşamadık. Tek yaşadığımız 2yaşa girdiğinden beri uyku ve iştah sorunu. Ufak tefek şeylerde tabi oluyor ama onları anlayışla karşılayabiliyorum bebek sonuçta büyümeye çalışıyor. Kararları var , düşünceleri var, bir birey olmak yolunda kendini bulmaya çalışıyor. Yemek bir kaç şey dışında yemiyor bende zorlama yok yaptığım her yemeği karşısında yiyorum ve tadına bakmak istermisin diye soruyorum yok derse ısrar asla yok bende. sen bilirsn diyip onun yediği yemeği koyuyorum önüne. Sevdiği yemeklerden hergün yapıyorum. Genelde et tavuk yiyor bir de tarhana ve yayla çorbası ama Kuş kadar yer yesinde istediği kadar yesin kafasındayım ben.asla istemediği şeyi yemesi içmesi için zorlamam yani inatlaşmıyorum dolayısıyla da sinirlenmiyorum. Diğer konu gün içerisinde yeterli onun gönlünü okşayacak kadar oyun oynuyormusunuz Oyuncaklrıyla ?Stresini atacak aktiviteler yapıyormusunuz? Zıplamak olabilir, yakalamaç,saklambaç parka gitmek,oyun yerlerine gitmek,bir kafeye gidip başbaşa bir tatlı yemek meyve suyu içmek gibi şeyler yapıyormusunuz? Bunların tamamı çocuğunuzu gönülden fethedecek şeyler siz onu mutlu ederseniz o da sizi mutlu eder kafasındayım ben hep🙏Ben doğduğından beri kendim baktığım için istediğim gibi bir çocuk haline dönüştürdüm karışan yok eden yok. Kızım bilirki ben bir şeye hayır diyorsam o hayırdır. Ve asla ne yaparsa yapsın kendini yerede atsa 2saat ağlasada asla evete dönüşmez bunu bir kaç kendini yere atıp ağlamalarda öğrendi. Bu arada öyle kolayına hayır demem ben evi istediği gibi dağıtabilir mesela, ya da aldığı oyuncak çok pahalı olmadığı sürece istedipini seçtiririm ve 1tane alınacağını bilir. Gün içinde yapacağımız şeyleri sanki karşımda bir yetişkin var gibi anlatıp plana dahil ederim birlikte plan yaparız. dışarı çıktığımızda ona sorarım bugün ne yapalım sence diye. Eve misafir geleceksedr önceden söylerim kimler gelecek neler yapacağız gibi. Her şeyi önceden söylerim. Yani karşınızdaki yavrunuzu bebek gibi değilde yetişkin biri gibi hissettirdiğinizde bu anlattığınız şeylerin olacağını düşünmüyorum. Yine de bilemiyorum belki çocuktan çıcuğa da değiliyor olabilir.