Dlk55blt-rdvn 6 buçuk aydan sonra yavaş yavaş daha uzun uyumaya başladı. Önceden mesela ne kadar ayarlamaya çalışsam da gündüz uykularını belirlediğim saatlerde uyuyamıyordum.
Mesela artık 8-9 arası uyanıyor. 10-11 arası tekrar uyuyor bir buçuk saat. 3-4 arası tekrar uykuya geçiyor bir saat. Önceden ne kadar ayarlamaya çalışsam da istemiyordu. Ben de pes ettim bıraktım kendi haline. 8. aya doğru da artık tutunup ayağa kalkmaya başladığı için beşiğini değiştirdik. Kendi odasında büyüyen beşiği vardı. Onun tamamı odaya sığmadığı için üst kısmını söktük ve yere koyduk. Artık orada döne döne uyuyor. Eski sepet beşiğinde döneniyordu ve dönmeye çalışırken uyanıyordu. Biz rahat edemediğini düşündük. Odaya kırmızı gece lambası aldım uzaktan kumandalı. Önceden mesela çok hafif ışık bırakıyorduk biz ama artık uyuduğu zaman gece lambasını da kapatıyoruz.