Bu çok geniş kapsamlı bir soru her bebek ayrıdır tabi ama kabaca her bebek için geçerli şeyler bir bebeğin atak dönemlerinin bitmesi , dişlerinin tamamen çıkıp bitmesi en genel durumdur bu ikisi bitince epey rahatlarsın. Bebek büyüdükçe iletişime geçebildiğinizde dahada rahatlama olur çocukda anlaşıldığını anlayınca işler daha bi kolaylaşır