burcuaaa seyhannhri süpermiş, benim kurumum tek rapor kabul ediyor inş bende alabilirim bi 40 gün. memurlara verilmiyormuş diye duydum da kuzeniniz ne iş yapıyor acaba
Leo2020 burcuaaa bana lina fiyat söylemedi zaten ordan almadım çünkü benim ihtiyacım olan gün oradaki doktor izinliydi. Ben de başkentten aldım ama zaten orda doğum yapmıştım.
Leo2020 Flowersed valla ben başkentten almıştım ama benim de bitti rapor yarın bir linayı arayacağım inşallah hala veriyordur.
Leo2020 Flowersed arayamadım bugün valla. Ama yarın eşim başka bir yeri daha arayacak. Siz kendiniz hiç aradınız mı linayı
Flowersed Leo2020 benim raporum var henüz bitmedi 15 i itibariyle ihtiyacım olacak bulabildiğiniz yeri paylaşırsanız çok sevinirim
Leo2020 Flowersed inşallah bulabilirsem :/ siz de bulursanız özelden haber verin olur mu. Benim de bugün son gün raporun