Fresshmomy linayı arayıp doğum yaptım heyet raporuna ihtiyacım var diyorsunuz. Onlar da görüşmeye çağırıyor. Orda bir iki bir şey soruyorlar çalıştığın kurum vs uygun görürlerse veriyorlar. Başkentten aldım ben ama tanıdık vasıtasıyla oldu biraz. Zaten orda doğum yapmıştım. O yüzden siz linayı arayın garanti olsun