Btlaras2 bende aldım bimden. Tuttu itiraz etmedi ama o kadar yavaş akıyo ki ter içinde kaldı mamayı içerken. 6+ ay olmasına rağmen akışı çok yavaş bence.
Aventte 3 numara başlık kullanıyorum o çok pratik. Şimdi bi tane daha avent alıyım diyorum ama amma pahalanmış 250-300₺ bi biberon😰😰