Aselsmommy Gene eli boş döndüm Allahım ne ara gittiniz de aldınız kitap dışında bir şey kalmamış 🤦🏻♀️😂 siz neler aldınız 💃🏻
KonuMankeni Kbrbisi28 yalan değil bugün kurdum 😅😅 ve anca istediklerimi alabildim. Ama yani şöyle de bir şey var resmen numunelik yani. 1er 2ler tane vardı 😏
Kvvvrrr857 Bizim burda alan almıyor sanrm dokuz buçukta indim her şey duruyor . Kitap, yapboz , sihirli düğmeler oyunu vrms onlrdn aldm. Kendime de çöp kovasi😃
Merhaba05 papatyam-34 mamajoo biberonu daha önce kullanmış mıydınız? Bende alıp denemek istiyorum ama şuan avent kullanıyorum avent kadar yumuşak mı?
Rez Aselsmommy bayağı zaman önce girmiştim bime hiç bişi yoktu bir iki derken vazgeçtim artık daha da bakmıyorum :)))
Aysegul93 Aselsmommy valla ben trendyoldan alıyorum bu gelenlerin coğu orda daha uygun boşuna bim kovalıyonz
papatyam-34 Merhaba05 Daha önce kullanmadım wee baby geniş ağızlı biberon kullanıyordum mamajoo ile ucunun genişliği bombesi hemen hemen aynı geldi o yüzden aldım deneyip göreceğim umarım kabul eder Avent kullanmadım o yüzden kıyaslama yapamam ama ucu güzel yumuşak
Minel-inannesi Merhaba05 biberonunu bilmem ama alıştırma bardagi rezalet. Cocuk icmek istiyo haliyle elinde evirip ceviriyo hep döküldü üstüne kapagi gevsedi
Btlaras2 Merhaba05 ben ilk onu aldım ucu sert geldi kendisi de çok hafif değil zaten tutamadı avent aldım elinde bile yok gibi hafif ucu yumuşak
Perianasi Kuytu köşe bimlere bakın oralarda kalıyor . Eşimde sabahtan gidip yürüme arkadaşı ve aktivite masası ayırttı . Ama aktivite masası e bebekte 30 TL daha ucuz mesela oraya da bakabilirsiniz onun için
Alparslanmother Aselsmommy yemin ederim bizim buradaki kadınlar sabahın köründe bim kapısında bekliyorlar şaka gibiler 🤦♀️😅