Annemle babam ben 9 yaşındayken evleri ayırdılar ondan öncede kaç kere ayrılıp barıştılar. İyi ki de ayrıldılar, çünkü aralarında sevgi yoktu. En küçük olaydan, mesela kumandanın nerede olduğundan kavga ederlerdi. Hatta bir kere yeni banyo yapmıştım, annemle babam gene tartıştı, babam annemi itince sobaya geldi annem ve sobanın borusu benim üstüme düştü, kapkara olmuştum. Böyle bir ailede büyüsem nasıl sağlıklı bir birey olacaktım? Babam ben 14 yaşındayken tekrar evlendi ve kadın benimle öz annem gibi ilgilenmiştir, şu anda da kızımla ilgileniyor, mevlidine kadar yaptı. Diyeceğim o ki, bebek şiddet içerikli bir ortamda kalacağına sadece annesi ile kalsın daha iyi. İleri de sizi anlayıp, teşekkür edecektir.