Snykz canım benim çok üzüldüm çok haklısın . Annem , babam hep arkamdaydı babam sağolsun daire bile aldı bana kızımla rahat ediyim diye çalışıyorum aileme yük olmuyorum herkesın imkanları kendine göre ama ailenin yanında olması öenmli babamın tarafı bu tarz şeylere alışık biraz belki ondan kaynaklanıyor bide onlarda çektiklerimi gördüler ezdirmek istemediler nediyim bilmiyorum ya 😓Allah bildiği gibi yapsın bu insanları inşallah eşin iatediğin gibi olur herşey gönlün gibi olsun