Sweetmomy0 bizde 1 yaşındayız özellikle geceleri şok kötü kokuyordu doktora götürdüm tahlil verdik enfeksiyon varmış baya da yüksek çıktı. Antibiyotik kullandık bir hafta sonra tekrar muayene olduk geçti şükür. Benim oğlumda çok su içerdi ama ona rağmen enfeksiyon olmuş valla