Vahidem ben philips ya da dyson v12 almayı düşünüyordum geçen hafta media marketten dyson v8 aldım fiyatı daha ucuz ama dyson diye çünkü philips alsam kesin aklımda kalırdı(işte reklamın gücü bu aslında😅) benim işime yaradı çünkü evde normal süpürgem philips robotum da var uygun fiyatlı diye aldım şarjı benim evim için yeterli oluyor çekişi de güzel. Ama size yetersiz gelecekse bence v12 ya v15 e bakın.