Vahidem belki fiyatı biraz pahalı diğer süpürgelere göre ama kesinlikle dyson diyorum. Ben de v15 modeli var annem v11 kullanıyor o da memnun dip köşe temizliğimde olsun günlük temizliğimde olsun çok çok memnunum yatay süpürge de almıştım ama bir kere bile kullanmadım diyebilirim