Zlm Sess ben her seferinde yeni maya kullanilmali diye biliyorum kendimize de yaparken öyle yapiyorum kizada
lavanta35 Sess merhaba denediniz mi tuttu mu acaba benim de mayam yok süt aldım nasıl mayalıcam diye düşünüyorum
Nusya327 Sess ben hep activia ile mayalarım hem probiyotik hem de digerlerne göre daha güvenilir biraz değişik bir tadı oluyor ama biz seviyoruz
Kuzeymomss Sess oğlum doğduğundan beri kullanıyorum hatta kendimize yaparken de kullanıyorum. Çok güzel oluyor hem kıvamı hemde tadı
irmarose Sess hayatımda ilk kez yoğurt yaptım activia kullandım bir daha ki yoğurt mayalamam da yeniden activia mı kullanmalıyım yoksa şuan ki yaptığım yoğurttan kullanabilir miyim
Daammlaaa Sess bende hep activia ile mayalıyorum ama sadenin laktozsuzu oluyor o laktozsuz olanla asla tutmuyor ona dikkat et normali olsun :)