Bayram sebebiyle sütçüm gelmemişti şimdi de mayalık yogurdum kalmadı kıza activia almıştım sade onla mayalasam tutar mı sizce? İki senedir sürekli evde yoğurt yapıyorum zaten daha önce mayalamayı bilerek deneyen oldu mu ? Burda bi arkadaş ilk sefer bilmeden denemişti tutmadı demişti o yüzden böyle soruyorum