biimiyomyardimet BeyzaBade bir seneyi geçmiştir valla 150 filandı o zaman şimdi nasıl fiyatlar hiç bilmiyorum ☺️
BeyzaBade biimiyomyardimet himm 500 falan olmuştur o muhtemelen 🥴😅 neyse artık ay arada bir yapılabilir ☺️
merve171214 BeyzaBade inşallah size de işin ehli biri denk gelir gerçekten her ikisini de çok rahatlık 😊
BeyzaBade merve171214 çok teşekkür ederim, kesinlikle makyaj yapmayı seven birisi olarak malesef iki bebeyle bazen yüzüme krem suremiyorum, biraz kendimizi iyi hissedelim🥰
Dimitrina_kovaceva BeyzaBade bende dökme yapmadı canım bir kere deneyebilirsin istersen. Belki devamlı sık aralıklarla yapınca döküyordur 🤷🏻♀️
BeyzaBade Dimitrina_kovaceva deniyecegim eğer bir sıkıntı yaşarsam yapmam inşallah yaşamam, teşekkür ederim ☺️
sinoli BeyzaBade Ben yaptırdım çok memnun kalmıştım, dökülme yıpranma vs.olmamıştı. Hamileyken bile yaptırmıştım 🤗