Devam sütü alması gerekiyor bebeklerin 2 tane çocuğum var ikisini de emziremedim devam sütüyle büyüttüm 2 yaşına kadar oğluma da vermeyi düşünüyorum zaten ek gıdaya geçtikten sonra devam sütü verme sıklığı azalıyor şuan 11 aylığız günde 3 kez veriyorum. İnek sütü de vermeyi düşünmüyorum çünkü tip 1 diyabet hastalığına yol açıyor. Ne kadar geç o kadar iyi. Rabbim kolaylıklar versin hayat çok pahalı yetişmek mümkün değil başka şeylerden kısıp evlatlarımıza iyi bakmaya çalışıyoruz. Bu arada golden goat kullanıyorum diğer markalara gore oldukça pahalı ama anne sütüne en yakın formül mama olduğu için onu kullanıyorum