Beyzanur7 Merhaba canım Devam sütü ve mama arasında hiçbir fark yok biri toz diğeri sıvı halde , yani ben o şekilde biliyorum cunki mama kutularının üzerinde de devam sütü ibaresi oluyor … 👍🏻 Demekki fark yok , ama kendimce eğer gerçekten alim konusunda sıkıntı oluyorsa vermeyin diyebilirim benim Dr umuzla aramda soyle bir konuşma geçmişti , bebeğine hergün et balık tavuk verme ya da her öğünde yeteri kadar her besin değeri verme şansın olmaz ama bir biberon mama ile hepsini bir seferde karşılayabilirsin demişti vitamin mineral ve değerler açısından eğer isterse süt yerine 3,5/4 yaşına dek günde 1 2 bardak ver hiçbir şey olmaz faydasından başka içinde ne kadar besleyici şey olduğunu tahmin edemezsin demişti … Gittiği yere kadar artık devam bana da çok makul geldi açıklaması …