Ummuhan51 kesinlikle çocuk doktoru görsün benim kızımda aynı sekilde oldu acile gittik şurup verdi gönderdi hiç faydası olmadı çocuk doktoruna gittik ciğerlerinin filmini çekti neden şimdiye kadar getirmedin dedi bayram arası tatil.diye gelmedim dedim iğne verdi 3 aylık daha hastalıkla bogustuk resmen bu aralar herkes hasta polenlerden olur diyor doktorlar