Ozgery_ bende sizinle aynı şeyleri yapıyordum. Sonra farkettim ki her şey benim üstüme kalıyo. Yemek yemek bile lüks olmuştu. Çok kavga ettik zamanında ama sonra herkes üstüne düşeni yapmaya başladı. Eşimde çok yoğun çalışıyo. Akşam yemek yerken telefonunun çalmadığı güm yoktur. Ama bu defa olan size oluyo. Artık bazen çok yorgun olduğumda yada haftada sadece bi akşam tv izliyorum o günlerde eşime kızımı uyutmasını istediğimi söylüyorum. Evlilik anne baba olmak bir bütünse eğer, sorumluluk sadece bir tarafa bırakılmamalı. En azından anneye bi on dakika bile olsa nefes almak için zaman verilmeli. Çok az bi zamandan bahsettim ama bu on dakika bile bazen bize saatlerin yorgunluğunu atacak enerji veriyor. Çalışmakla mükellef olmak, işte ben eve para getiriyorum üstüme düşen bu ve ben bunu yapıyorum demek değil. O ev, o bebek iki tarafında. O yüzden bundan sonra en azından iki akşam eşinizin çocukla ilgilenmesi gerekiyor. İnşallah istediğiniz gibi olur sevgili anne 🫶🏻