Ozgery_ eşler ve entresan yorumları… eminim 3 saat aralıksız verseniz sizin eşiğinizden daha hızlı o seviyeye gelir.
Sevgili arkadasım öncelikle yasadıgın durum normal ve doğal ancak o da sana muhtaç ve tek dünyası annesi olarak sensin. Bu düşünce altında eziliyor hissetmen de normal. İlk bebeğim kolikti gündüz hep ağlar gece boyu uyumazdı aşırı zor büyütttüm tam 2 yasına geldi 2. Kazara oldu ve dogdu su an birisi 22 aylık diğeri 3 aylık evdeki şenliği tahmin et. Büyük oglum hala daha zor bi çocuk kücük desen ufacık bebek ve yorgunluktan perişanım. Ama ilk oglumda bi sekilde geçtik o süreçleri yine geçecek diye kendimi telkin ediyorum.
Çok zor biliyorum benim gibi hiç desteğin yoksa daha da zordur ama geçecek bi sekilde merak etme, büyüyor ve her ayın kendıne has başka bir derdi oluyor ek olarak başka bir güzelliği de . Allah hepimize sabır versin ne zor iş cocuk büyütmek