atlasask [silindi] ay ben de yıllardır penti kullanıyorum bu son iki sütyenimde telleri çıktı ve makinede yıkamam dikkat ederim acab diyordum bana mı denk geldi demek ki hem kalite düşürüp hem de fiyatı arttırıyorlar 🤦🏼♀️
Muzu_bicakla_soyan_kadin fatmaa37demir pentiden asla sütyen almam bir daha. Aldığım sütyenlerin hepsi sonradan kokmaya başladı resmen. Hani çamaşır ıslak kalır da kokar ya. Aynen öyle
fatmaa37demir Kızlar delila modelini Aldım. Çok satanlar da en çok onlar vardı inşallah memnun kalırım bakalım gelsinler de bi.