Atak haftasın dadır… Hepsi geçicek emin ol… Çok zorlanıyorsan annene veya kayınvalidene gidip biraz kafa dağıta bilirsin iyi gelir ?? Havalar ısınıyor al bebeğini biraz çıkın gezin dolaşın hem bebeğine de iyi gelir… Yanına Kavanoz mama al acıkırsa yedirirsin ? Sıkma kendini bu kadar lütfen…