Oznur_0708 Eylül ayından beri Aralık vererek kullandık.mesela anaokuluna başladı hastalıkta başladı bı gittik bı ay kullanın sonra gelin dedi.oksuruge iyi gelince ikinciyi yazdı.sonra iki ay ara verdik .gene başlayınca tekrar yazdı gene iki ay kullandık.bu en son gidişimde başka alerji doktoruna sıra buldum o zespiara diye toza başlattı bı aydır onu kullaniyoruz.yani ara vere vere kullandık bu tozları .şuan çıkmayan balgamı kesilmeyen öksürüğü var astım fıs fısi kullaniyor