Bende de var faranjit, daha yeni atlattım hatta, klima direkt faranjit yapıyor bende. 7buçuk aylık bebeğim emziriyorum, doktora gittim, antibiyotik ve gargara verdi gargara inanılmaz fayda etti tertemiz etti boğazımı. Antibiyotiğe de başlamış bulundum mecbur bitecek, boğazım baya geçti şükür. Demem o ki emzirirken ilaç kullanamazsın diye bir şey yok,başka doktora gidin. Geçmiş olsun.