NurayKaan bence birden çok güzel konusucaklar . Bende bebekliginden beri kitap okuyorum hala da çok okuyoruz kendi kitabını alır gelir , birşey anlatırken hep gözlerinin içine bakarım ama bunlar konuşmak için etken degilmis demek ki ☺️ yararı çok fazla ama algısı çok iyi kelime dağarcığınin geliştigine inanıyorum ☺️