Selam kızlar . Özellikle erkek bebek anneleri ufakliklar ne zaman konustu ☺️ bizim ki 15 aylık olucak iki kelimeyi geçmedi . Sürekli konuşuyorum kitap okuyorum algısında bir problem yok çok şükür sadece konuşmak istemiyor çocuk 😅 bende merak ediyorum genel olarak ne zaman konusuyorlar bu erkek bebisler diye 🤭